Pošiljanje telefona na servis

Vedno obstaja možnost, da moramo telefon poslati na servis zaradi kakšnega nedelovanja ali še slabše napake strojne opreme zaradi česar nam telefon sploh ne deluje.

Ampak vse ni tako črnogledo in spodaj imate nekaj napotkov, kako se zavarovati, da ste poslali telefon v brezhibnem stanju (nepopraskan, nepotolčen).


  1. Najprej s čim boljšim fotoaparatom poslikamo telefon z čimveč strani (zgoraj, spodaj, vsako stran posebej) pod čimveč koti, da ko natančno pregledamo slike je videti vsako morebitno prasko (če je) ali da se vidi, da je telefon res brez praske
  2. V kolikor teefon vsebuje kakšno prasko (manjšo ali večjo) naj bo ta čimbolj jasno vidna na sliki. Lahko izdelamo tudi potem kopijo originalne slike iz s puščico nakažemo kje se praska ali udrtina nahaja (če ni najbolj razvidno)
  3. Odstranimo baterijo in poslikamo baterijo ter telefon pod baterijo kjer so IMEI številka, serijska številka in ostali podatki kot dokaz kateri telefon smo poslali in lahko kasneje preverimo ali smo enakega dobili nazaj.
  4. VSE slike naj bodo slikane tako, da fotoaparat avtomatsko sam "zažge" datum in uro na sliko
  5. Pred pakiranjem telefona zapišemo vso vsebino, ki smo jo poslali na servis (list priložimo tudi v paket - kopijo lahko obdržimo sami):
    • škatla
    • telefon
    • polnilec (ali USB kabel z 220V adapterjem)
    • zaščitna folija na zaslonu (ali kje drugje)
    • etui za telefon (lahko napišemo s kakšnim motivom ali v kolikor imamo znano znamko etuija tudi znamko ter model le tega)
  6. Ko imamo vse to izpolnjeno na list papirja napišemo (ročno ali računalniško) kaj je s telefonom narobe.
    • Primer 1: telefon se ne prižge. Poizkušeno z drugo baterijo in težava ostaja. Želim popravilo.
    • Primer 2: Telefon se ne prižge. Poizkušeno z drugo baterijo in težava ostaja. Želim uveljaviti stvarno napako. Če stvarna napaka ni priznana želim popravilo.
  7. Če koristimo primer 2 in ne dopišemo kaj želimo v primeru, da stvarna napaka ni priznana vam servis ni dolžan telefona popraviti, saj niste bili jasni kaj želite v nasprotnem primeru in vam pošljejo nazaj nepopravljen telefon.
POZOR: stvarno napako rešujemo preko prodajalca medtem ko garancijsko popravilo lahko sami urejamo kar na servisu!

Seznam serviserjev mobilnih telefonov v Sloveniji (če kateri ni dodan se me naj opomni in dodam)



Teleray Servis d.o.o.
Riharjeva cesta 26
1000 Ljubljana
Tel.: 01/476 08 02
Mob.: 041/368 000
Mob.: 040/368 000
Fax.: 01/476 08 81
www: http://teleray.si/
mail: servis@teleray.si



Emonagram d.o.o.
Nebergerjeva ulica 30
1000 Ljubljana
Tel.: 01/ 475 95 60
Fax.: 01/ 475 95 40
www: http://www.emonagram.si/
mail: info@emonagram.si


Vama trade d.o.o.
Nebergerjeva ulica 30
5000 Nova Gorica
Tel.: 05/ 366 49 00
Fax.: 05/ 366 49 10
www: http://www.vamatrade.com/
mail: info@vamatrade.com


RAM2 d.o.o.
Bratislavska 7
1000 Ljubljana
Tel.: 01/ 586 27 00
Fax.: 01/ 524 92 27
www: http://www.ram2.si
mail: servis@ram2.si


RAM2 d.o.o.
Bratislavska 7
1000 Ljubljana
Tel.: 01/ 586 27 00
Fax.: 01/ 524 92 27
www: http://www.ram2.si
mail: servis@ram2.si


Toptime d.o.o.
Stegne 33
1000 Ljubljana
Tel.: 01/ 600 50 20
Fax.: 01/ 524 92 27
www: http://www.toptime.si
mail: info@toptime.si


Komentarji

  1. Zdravo. Je dobro telefon preden nesem na servis povrnit na tovarniške nastavitve? Predvsem zaradi povezave z Googlom, ter Chromov. Glede na to da imam shranjena gesla in podobne reči, sklepam da je boljše da se prej to pobriše. Ali obstaja kakšna alternativa?
    Lp, Miha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdravo Miha,

      v kolikor imate kakšne zasebne zadeve bi priporočal, da se naredi povrnitev na tovarniške nastavitve.

      V kolikor boste naredili povrnitev na tovarniške nastavitve vam priporočam branje objav na blogu:
      http://androidvodici.blogspot.si/2015/05/varnostna-kopija-podatkov-aplikacij-in.html

      http://androidvodici.blogspot.si/2014/09/varnostna-kopija-slik-in-videoposnetkov.html

      v kolikor želite še SMS sporočila ter seznam klicev:
      http://androidvodici.blogspot.si/2014/09/so-nasa-sms-sporocila-tudi-pomembna.html

      Priporočam tudi, da si stike shranite na Gmail:
      http://androidvodici.blogspot.si/2014/09/prestavimo-nase-stike-na-gmail.html

      V kolikor imate še kakšno vprašanje ga kar postavite. Vsekakor pa upoštevajte zgornje postopke in se izognite nevšečnostim pri reševanju popravil.

      lp

      Izbriši
    2. Super, hvala za odgovor. Malo sem že bral ostale vodiče in so se mi zdeli zelo uporabni. Če bom imel pa še kakšno težavo pri backup-u pa bom vprašal enkrat tekom tega tedna, ko se bom lotil zadeve :)

      Lp

      Izbriši
    3. Zdravo,

      vodiči so spisani, da uporabnikom čim bolj olajšam stvar. Če katerega vodiča ni spisanega je sedaj delujoč kontaktni obrazec (prej je bila manjša napaka) in me lako kontaktirate in ga dodam.

      lp

      Izbriši
  2. Zdravo!

    Kupil sem telefon Lenovo P70. Po avtomatskem updatu na lolipop (5.1) ima telefon težave s kamero. Na spletu kot rešitev problema najvadajo downgrade na osnovno verzijo androida kitkat 4.4.
    Sam proces downgrada se mi ne zdi pretežak in ga lahko opravim sam. Ali mogoče veste, če mi garancija na telefon v primeru downgrada, ki ga opravim sam, še velja?

    LP,
    Jure

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kolikor je meni znano Lenovo nima nobene močnejše zaščite (ali zaščite nasploh), ki bi lahko omejevala garancijo. Tako, da to ne bi smelo vplivati na garancijo.

      Bi pa na vašem mestu najprej poskusil povrniti na tovarniške nastavitve.
      http://androidvodici.blogspot.com/2015/02/kako-sistem-ponastavimo-na-tovarniske.html
      ampak bi uporabil opcijo dve, saj je bolj zanesljiva kot prva. Na takšen način lahko rešite večino problemov.

      Vsekakor pa najprej naredite varnostno kopijo vaših podatkov. Vodiči so tukaj na blogu.

      Izbriši
    2. Hvala za odgovor.
      Osebno predlagano rešitev še nisem poiskusil, sem pa na raznih forumih zasledil da je edina rešitev preko instalacije novega (starega) operacijskega sistema.

      Skrbi me ša garancija...

      Izbriši
    3. Kar se garancije tiče sem prepričan, da lahko namestite in ne bo vidno ničesar. Večji problem je pri Samsung telefonih, kjer ni možno brez, da se garancija prekine.

      Izbriši
  3. Zdravo.meni je crknil zaslon na novem samsungu..če dam popravit kako varno je? nočem namreč da vsi vidijo slike itd

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ste upoštevali vodiče na tem blogu za varnostno kopijo kontaktov, slik in ostalih podatkov?
      Če da, potem poglejte katere gumbe morate pritisniti, da pridete v "recovery mode" na vašem telefonu in tam lahko pobrišete podatke.

      V kolikor nimate narejenih varnostnih kopij in bi podatke želeli obdržati bodo prosto dostopni na servisu ko menjajo ekran.

      Izbriši
  4. ne morem nič ker ekran ne dela in nič ne vidim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pardon, nisem vam sporočil, da v "recovery mode" se premikate s tipkami za glasnost, potrujejete pa s "home" ali "power" tipko in ne potrebujete, da ekran deluje

      Izbriši

Objavite komentar