Primerjava iphone 6S Plus proti Androidu

Ker sem trenutno kupil iPhone, da vidim primerjavo z Androidom bom tukaj objavljal kaj mi je pri katerem sistemu všeč in kaj me moti. Omenjeno bo kaj mi je pri iPhonu všeč in kaj bi pogrešal pri Androidu ter kaj me pri iPhonu moti in ima Android bolje rešeno.




PLUSI:

- všečen dizajn
- vpis gesla za App Store za vsako namestitev aplikacije ali zapomnitev gesla za 15 minut (za brezplačne aplikacije lahko izklopimo, medtem ko za plačljive ne)
- 3D Touch zna biti koristen ampak je treba za vsako aplikacijo vedeti kaj ponuja
- na tiho/na glas? samo z enim gumbom
- baterija ima odlično avtonomijo
- App Store za vsako aplikacijo prikaže kaj in za koliko ponuja nakupe v aplikaciji
- lahko se namešča več aplikacij hkrati
- boljše prilagajanje svetlobe zaslona glede na zunanjo osvetlitev


MINUSI:

- nekatere aplikacije na Androidu izgledajo boljše
- pri prvem vklopu imel preveč težav z nameščanjem aplikacij (večkratni pritisk Retry)
- zakaj moram za vsako aplikacijo 2x tapniti za namestitev? (najprej Get in nato še Install)
- App Store ima večkrat probleme in noče namestiti aplikacij
- Apple ID preveč težaven - večkrat se s strežnikom ni mogoče povezati
- odpiranje spletnih strani mu ni ravno neka vrlina (predolgo traja)
- hiter pomik prsta gor/dol na spletnih straneh ali kakšnih aplikacijah ne pohitri scrolanja
- imam občutek, da je treba na ekranu malo močneje stisniti da kaj prime (recimo pisanje po tipkovnici)


NEVTRALNO:

- pogrešam tiste spodaj poleg Home gumba (nazaj ter menu)
- pogrešam LED lučko za obvestila

Komentarji